Ofte stillede spørgsmål

På denne side finder du de spørgsmål vores kunder ofte stiller os. Hvis du ikke finder svar på dine spørgsmål her, er du velkommen til at sende en mail til kontakt@merservice.dk eller ring på tlf.nr. 9640 0001.


Hvem handler I med? 

MERservice handler med alle - Private kunder/skoler/institutioner og engros. Vi har et stort udvalg af varer som du kan se løbende på Facebook og instagram.


Sådan handler du hos MERservice

Find den vare du vil købe. Brug søgefunktionen, hvis du søger et bestemt produkt. Når du har fundet den vare du vil købe, lægger du den i varekurven. Nu kan du gennemføre dit køb. Du vil modtagen en ordrebekræftelse på mail, når du har købt din vare. Denne mail er din kvittering hvis varen skal byttes.


Kan jeg få flere informationer om et produkt?

Ønsker du mere information om en vare, ex materiale, farve eller størrelse, kan du sende en mail til kontakt@merservice.dk eller kom ind i butikken og se vores udvalg af varer.


Hvilke betalingsmuligheder har jeg? 

Du kan betale med visa, mastercard, maestro og nets


Har I en fysisk butik?

Vi har en fysisk butik på Søndre Ringvej 12 i Hobro. I butikken har vi mange forskellige varer og tilbud. Du er velkommen til at komme forbi og få gode råd og vejledning omkring vores produkter.


Sælger I gavekort?

Ja, vi sælger gavekort. Gavekortet kan laves fra 100 kr og opefter. Gavekortet laves i butikken. Ring på 9640 0001 eller send en mail på kontakt@merservice.dk med informationer om det ønskede gavekort.


Hvor lang reklamationsret har jeg? 

Alle varer er i henhold til dansk lovgivning dækket af 2 års reklamationsret. Er der fejl eller mangler ved en vare ombyttes, repareres eller refunderes varen. Send venligst en mail til kontakt@merservice.dk. Skulle du fortryde dit køb, har du 14 dages fuld returret efter modtagelsen af varen.


Forslag til nye produkter hos MERservice

Har du et forslag til nye produkter, der kunne passe godt ind i vores sortiment, så send en mail til kontakt@merservice.dk . Vi er altid nysgerrige på at høre, hvad vores kunder skulle have af ønsker til rengørings - , kontor og hobbyartikler på webshoppen.