Opbevaring og arkivering

Her finder du alt indenfor arkivering og opbevaring. Vi har et stort udvalg af mapper, brevordnere, arkivbokse, registre og faneblade, plastlommer m.m. Få styr på dine løse ark, bonner, vigtige dokumenter og mapper. 


Arkivering og opbevaring til kontor og hjem

I en virksomhed, stor som lille kan hverdagen gøres en del nemmere hvis der er styr på arkivering af diverse dokumenter og papirer. Hvert emne har sin plads så det er nemt at finde og gemme væk igen. Med ringbind og faneblade kan fakturaer og regninger sættes på plads, så der bliver rum til at udvikle kreative ideer.

Her på siden kan du finde alt hvad du har brug for indenfor arkivering og opbevaring af dokumenter til dit kontor, i virksomheden eller til dit kontor derhjemme. Hos MERservice har arkivbokse til dine dokumenter der skal gemmes væk, men ikke smides ud. Ydermere har vi Brevbakker, tidsskriftholdere og brevholdere til organisering af diverse dokumenter der skal være let tilgængelige på skrivebordet, så det samtidigt også ser pænt og ryddeligt ud.

Brevordnere, ringbind og mapper i både plast og pap er en nødvendighed i både virksomheden og i hjemmet til at holde styr på alle de vigtige papirer og fakturaer. Disse kan fås i flere farver og størrelser alt efter dit eller virksomhedens behov. Mangler du plastlommer, charteks, registre og faneblade finder du også dem på siden her. Dit nye og ryddelige skrivebord er kun få klik væk. Har du brug for hjælp, så tag gerne kontakt til os, så hjælper vi dig hurtigt videre.

Hverdagens orden holder styr på dagen

Hverdagens helt er ofte hende eller ham der lige ved hvor den sidste regning ligger eller under hvilken fane AT vejledningen ligger under. At have styr på arkivering er også med til at reducere stress, da der ikke skal bruges unødvendig ressourcer til at lede i lang tid efter bestemte dokumenter.

Få arkiveret papir og dokumenter

Du kan starte med skrivebordet. Her kan en brevbakke være behjælpelig med de papirer der skal ses på inden de arkiveres, fx brevbakkesæt durable hvor hver sektion er farveopdelt, så du kan sortere efter relevans. Når dokumenterne er færdigarbejdet og skal arkiveres kan du bruge en arkivboks fra Elba. Sådan kan du opbevare dine brevordnere på lageret på en sikker måde. Skrivefleterne gør det nemt og overskueligt at genfinde ønskede dokumenter. Med skrivefelter på både top og låg til at beskrive indholdet, er du hverdagens helt næste gang du finder den der skrivelse fra miljøstyrelsen.

Har du brug for råd og vejledning i forhold til arkivering og opbevaring kan du skrive til kontakt@merservice.dk